fix wat

Plaszcz zbiornika

Płaszcz zbiornika o grubości 6-+-10 mm wykonalno z czystego Al (99,5%), stożek dolny oraz konstrukcję nośną ze stopu AIMg32). Konstrukcja jest spawana, przy czym zastosowano spawanie łukowe pod osłoną argonu przy podgrzaniu elementów łączonych. Spawanie płaszcza wykonano przy stojącym zbiorniku, spoiny podłużne (pionowe) wykonywało dwu spawaczy równocześnie od wewnątrz i zewnątrz zbiornika używając elektrody wolframowej oraz drutu z Al (99,5010). Elementy ze stopu AIMg3 spawano elektrodą ze stopu AlMg5. Leje zbiornika (dolny i środkowy) wykonane osobno, wsuwano gotowe do zbiornika, opierając je na ws...

Więcej »

Zwiekszenie zakresu stosowania nawierzchni asfaltowych

Zwiększenie zakresu stosowania nawierzchni asfaltowych ma swe główne uzasadnienie w ich większej trwałości w stosunku do nawierzchni smołowych. Trwałość nawierzchni smołowych typu ciężkiego w naszych warunkach waha się w granicach 10 -:- 15 lat w zależności od natężenia i rodzaju ruchu. Nawierzchnie asfaltowe tego samego typu i w tych samych warunkach pracują już 25 i 30 lat, uwzględniając w tym i ruch konny, szczególnie szkodliwy dla nawierzchni bitumicznych. Koszty konserwacji bieżącej i napraw cząstkowych są przy nawierzchniach smołowych wyższe niż przy asfaltowych. Nawierzchnie smołowe są d...

Więcej »

Nowoczesna architektura : Wideo: Ole Bouman, "Architektura nadawania"

W tym poważnym i wnikliwym wideo, dyrektor NAi, Ole Bouman, wykłada naszą wspólną potrzebę świętowania chwały architektury . Wykład został nagrany w czerwcu 2011 roku na Międzynarodowym Festiwalu Architektury (. FESTARCH.). Bouman po raz pierwszy omawia swoje próby zwiększenia publicznego zaangażowania w NAi, wymyślania na nowo roli instytucji architektonicznej . Poprzez interaktywne wystawy i ulepszenia kapitału rekonfigurowany instytut próbuje stworzyć architekturę - coś większego niż życie, monumentalne w sobie. W powiązanym pasku bocznym, Bouman omawia także cudownie Baudri...

Więcej »

Asfalt lany

Analiza pomiarów ruchu wykazuje, że na ogół nawierzchnia tłuczniowa obciążona ruchem do 500 T/dobę może pracować do 8 lat. Przy obciążeniu do 1000 T/dobę okres jej pracy skraca się do 4 lat, a przy ruchu powyżej 1000 T/dobę może pracować zaledwie 2 lata, natomiast nawierzchnia bitumiczna lekka, przy ruchu 1000 T/dobę wymaga odnowy co 4 do 6 lat, zachowując dobry stan i wygląd. Podstawowe zatem zagadnienie techniczno-ekonomiczne przy projektowaniu nawierzchni jest jej dostosowanie do istniejącego lub przewidywanego ruchu. Okres służby nawierzchni jest to okres czasu między odnowami (kapitaln...

Więcej »
http://www.my-medyczni.org.pl 751#strop teriva koszty , #jakie klucze nasadowe , #kaloryfery grzejniki , #brodnica olx , #moskitiery siatki na okna , #promocja obi , #podmurówki ogrodzeniowe , #piec centralnego ogrzewania zębiec , #wystrój okna w sypialni , #dogrzewacz sharan ,