Architektura i nowoczesne budownictwo – 3 historie sukcesu Pokaż, jak zastosować bezpieczeństwo drogowe dzięki planom ochrony zdrowia publicznego

Vision Zero to inicjatywa, która rozpoczęła się w Szwecji w 1997 r., Kiedy to kraj rozpoczął wdrażanie szeregu środków bezpieczeństwa drogowego, aby osiągnąć swój cel polegający na zerowej śmierci z powodu wypadków drogowych.
W rezultacie kraj zdołał zredukować liczbę zgonów do 3 osób na 100 tysięcy mieszkańców.
Od tego czasu plan został przyjęty przez różne miasta i zainspirował tworzenie różnych organizacji, które chcą, aby nasze ulice były bezpieczniejsze.
Jedną z nich jest sieć Vision Zero, która skupia inżynierów ruchu, pracowników służby zdrowia, lokalnych liderów i twórców polityki.
Odtąd Vision Zero Network przeprowadziła badanie zatytułowane Główna rola zdrowia publicznego w Vision Zero , w którym oceniało wysiłki Chicago, Nowy Jork i San Francisco w celu wdrożenia planu Vision Zero przy użyciu narzędzi i strategii związanych ze zdrowiem publicznym.
Co to oznacza.
Pomysł połączenia Vision Zero i zdrowia publicznego pojawił się, ponieważ zgodnie z amerykańskimi standardami, gdyby 30 000 ludzi zmarło każdego roku z powodu uleczalnej choroby, byłby to kryzys zdrowia publicznego.
Jednakże, gdy liczba zgonów w wypadkach drogowych jest taka sama, traktuje się je zupełnie inaczej.
Z tego powodu sieć stwierdza, że pilna ochrona zdrowia i reakcja publiczna są konieczne, aby można było odpowiednio poradzić sobie z tymi zgonami.
ChicagoHealthy Chicago 2.0 to plan opracowany przez Chicago Department of Public Health (CDPH) i ponad 130 lokalnych organizacji, które starają się kierować pracami tej instytucji do 2020 roku.
Decyzja o włączeniu innych organizacji została podjęta, ponieważ organizatorzy uważają, że lekarze i Pracownicy służby zdrowia nie mają wpływu na to, jak ludzie czują się bezpieczni w stosunku do swoich okolic i otoczenia, pomimo uznania go za ważny czynnik zdrowia psychicznego.
We współpracy z Departamentem Transportu w Chicago próbowali zidentyfikować elementy, które przyczyniły się do tej sytuacji.
Określają przemoc, słabe utrzymanie ulic, przemoc i projekty uliczne, które nie są ukierunkowane na użytkowników, nie zachęcają do poczucia bezpieczeństwa w społecznościach.
Zdecydowali się ustanowić plan Vision Zero jako podstawową strategię planu Zdrowe Chicago 2.0, aby to poprawić.
Nowy Jork W 2000 r.
Nowy Jork przyjął swoją pierwszą strategię Vision Zero.
W tym roku zginęło 381 osób w wypadkach drogowych, w porównaniu do 701 osób w latach 90.
ubiegłego wieku.
Chociaż początkowe wyniki były pozytywne, utrzymywanie i ulepszanie ich w czasie nie było zadaniem łatwym, jeśli realizacja planu nie była postrzegana jako priorytet.
Podjęto decyzję o przeprowadzeniu ankiety wśród pracowników różnych działów miasta, w wyniku czego uzyskano szereg pytań, które pozwalają na dalsze zrozumienie w oparciu o założenie, że kolizje drogowe nie są przypadkowe, ale wydarzenia, których można uniknąć.
San Francisco San Francisco Department of Zdrowie publiczne (SFDPH) zauważyło, że po kolizji policja nie zawsze zapisywała szczegółowe informacje na temat miejsca zdarzenia lub jego przyczyny.
Podobnie zauważyli, że jedna czwarta pacjentów, którzy ponieśli obrażenia jako piesi lub rowerzyści, nie została włączona do bazy danych.
W rezultacie miasto traciło cenne informacje, które pomogłyby ustalić, jak często zdarzyły się wypadki, najniebezpieczniejsze skrzyżowania i nasilenie urazów ludzi.
W odpowiedzi na to, osoby odpowiedzialne za Vision Zero stworzyły nową kartę do użycia w szpitale gromadzą dane dotyczące wypadków drogowych.
Pełne studium przypadku można pobrać tutaj (PDF).
[więcej w: sprzątanie po sprzątanie mazowieckie, szyny prądowe, sklep internetowy z akcesoriami pneumatycznymi warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: sklep internetowy z akcesoriami pneumatycznymi warszawa sprzątanie po sprzątanie mazowieckie szyny prądowe