Przykrycie mostu wykonano z plyt azbestowo-cementowych

Przykrycie mostu wykonano z płyt azbestowo-cementowych, pomost z prefabrykowanych płyt , ściany (poniżej ciągłego pasa okien) z aluminiowych płyt falistych. Ciężar konstrukcji nośnej mostu, składającej się z belek głównych i stężeń kratowych wynosi 80 kG/m. Konstrukcja, mimo iż pracuje w trudnych warunkach atmosferycznych, nie otrzymała powłoki ochronnej. W ZSRR zaprojektowano most przeładunkowy o rozpiętości 76,2 m. W Indiach użyto przęsła aluminiowego do montażu mostu złożonego z prefabrykowanych belek żelbetowych 1). Przęsło to wykonane jest z 3 kratownic o systemie kraty N, tworzących w przekroju poprzecznym przęsła trójkąt o poziomym boku górnym; długość boków trójkąta wynosi po 2,27 m, długość kratownic 40 m, ciężar całego przęsła 5750 kG. Przęsło aluminiowe przesuwane jest wzdłuż po filarach za pomocą awanbeku. Do dolnego pasa kratownic przęsła przymocowane są szyny, po których przesuwa się na rolkach belka żelbetowa mostu. Mosty nowoczesne oświetla się niekiedy nie przy pomocy latarni czy tp. , ale przy pomocy świateł, ukrytych w uchwytach poręczy. [przypisy: sprzątanie po sprzątanie mazowieckie, blachy aluminiowe ryflowane, MAKIJAŻ PERMANENTNY METODĄ WŁOSKOWĄ ]

Powiązane tematy z artykułem: blachy aluminiowe ryflowane MAKIJAŻ PERMANENTNY METODĄ WŁOSKOWĄ sprzątanie po sprzątanie mazowieckie